top of page

Hjälp

Här hittar du svar på vanliga frågor och ett kontaktformulär

Vanliga frågor

Kontakta oss

1177 E-tjänster
Här kan du bland annat få hjälp digitalt med rådgivning, förnyelse av recept och tidsbokning. Du kan också nå oss på 040-675 04 43


Jobb: jobb@vardcentralenlillanygatan.se


Om du har frågor eller synpunker på tjänsten kan du kontakta oss på info@vardcentralenlillanygatan.se.

 

Om du inte är nöjd
Du kan kontakta Patientnämnden Skåne om du vill ha hjälp med att lämna synpunkter eller klaga på vården. Du kan även lämna synpunkter eller klagomål för en närstående.


Patientnämnden Skåne tar emot synpunkter och klagomål på offentlig hälso- och sjukvård som drivs av Region Skåne, hälso- och sjukvård hos privata vårdgivare som har avtal med Region Skåne, kommunal hälso- och sjukvård samt viss tandvård.


Patientnämnden kan hjälpa dig att få svar på dina synpunkter eller klagomål och informera om dina rättigheter i vården. De inkomna synpunkterna och klagomålen sammanställs sedan och slutsatserna kan användas för att vården ska bli bättre.
Här hittar du mer information om hur du går till väga om du vill lämna ett klagomål: Om du inte är nöjd med vården -

1177länk. 

Genom att skicka in detta formulär samtycker du till att Hälsopartner Skåne AB behandlar de personuppgifter du lämnar i syfte att kunna hantera och besvara ditt meddelande.
Uppgifterna sparas endast så länge det är nödvändigt för att fullfölja ärendet. För mer information om hur vi hanterar personuppgifter, se vår integritetspolicy.

 

Observera att du inte bör ange känsliga personuppgifter (t.ex. information om hälsa, religion, politisk åsikt eller personnummer) i formuläret.

Tack för ditt meddelande!

Via det här formuläret kan vi tyvärr inte besvara medicinska frågor. Ring till vårdcentralen vid den typen av frågor.

bottom of page